Ψύκτες Νερού - Φίλτρα Νερού OASIS: Ενυδάτωση κι άσκηση

Το 70% του σώματός μας αποτελείται από νερό. Παρόλα αυτά, το πιο πιθανό είναι να μην αναπληρώνουμε τα υγρά που χρειάζεται ο οργανισμός κατά τη διάρκεια της ημέρας

Η ημερήσια συνιστώμενη ποσότητα κατανάλωσης υγρών είναι 6-8 ποτήρια. Όμως, αθλητές κι άνθρωποι που γυμνάζονται θα πρέπει να καταναλώνουν αρκετά περισσότερα ποτήρια καθώς έχουν μεγαλύτερη ανάγκη για ενυδατωση.

Αν και στην αγορά υπάρχουν πολλά ενεργειακά ποτά ή ποτά ειδικά για αθλητές, το νερό είναι η καλύτερη και πιο "αγνή" λύση για την ενυδάτωση σας. Τα ειδικά ποτά σχεδιασμένα για αθλητές, μπορεί να παρέχουν τους απαραίτητους ηλεκτρολύτες που χρειάζεται ο οργανισμός, αλλά περιέχουν κι αρκετή ποσότητα ζάχαρης και νατρίου.

Όσον αφορά τα αναψυκτικά, εκτός από μεγάλη ποσότητα ζάχαρης, περιέχουν και μεγάλη ποσότητα φρουκτόζης, νατρίου, καθώς και διαφόρων χημικών που όχι μόνο δεν έχουν αποτέλεσμα στην ενυδάτωση του οργανισμού και δημιουργούν φούσκωμα, αλλά απέχουν πολύ από έναν υγιεινό τρόπο διατροφής.

Γιατί, λοιπόν, να επιλέξουμε νερό τόσο στην καθημερινή μας ρουτίνα όσο και στην άσκηση;
Καταρχάς, είναι απόλυτα φυσικό (ειδικά το φιλτραρισμένο νερό) και βοηθά στο να ενυδατώνονται σωστά
και να "ενεργοποιούνται" οι μυς χωρίς να παθαίνουν κράμπες , συμβάλλοντας έτσι στην καλή λειτουργία τους.
Επίσης, ένα ποτήρι νερό μπορεί να αποβαλει το αίσθημα πείνας και άχρηστες και βλαβερές ουσίες από τον οργανισμό μας, ενώ παράλληλα αποτελεί το κύριο μέσο μεταφοράς θρεπτικών συστατικών στα κύτταρα και κατ’ επέκταση στα όργανα του σώματος.

Tips για να μένετε υγιείς κι ενυδατωμένοι:

  • Να έχετε μαζί σας ένα μπουκαλάκι νερό, όπου κι αν πηγαίνετε. Έτσι δε θα ξεχνάτε να πίνετε νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας.
  • Να πίνετε νερό πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την προπόνηση
  • Να πίνετε ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα.
  • Προσπαθήστε, όσο μπορείτε, να μετράτε την ημερήσια κατανάλωση νερού, ώστε να σιγουρευτείτε ότι έχετε πιει αρκετό.
  • Μπορείτε να προσθέσετε μια φέτα λεμόνι για γεύση, χωρίς να προσθέτετε θερμίδες.
  • Να καταναλώνετε φρούτα και λαχανικά για σωστή κι υγιεινή ενυδάτωση.
 

×
×
×
×
×
×
×